Gulsahkyc Ultrasonda sorun yoksa korkmayın ilk gebeliğimde de ıslanıyordu şimdi de hemde az değil bildiğiniz su olarak çıkarıyorum ama ultrasonda suyu iyi çıkıyor
Seda-1 purpleviolet çok fazla değil canım benim ama çoğalacak diyorlar inş çoğalmaz suyu çok içiyorum