Seda-1 Kızlar iyi akşamlar arada iç çamaşırımda aZıcık ıslaklık oluyor 15 haftalık gebeyim yaşayan varmı ?
Dilana-24 Seda-1 20 haftalık hamileyim canım benimde uzun süredir oluyor ufacık bişey sıkıntı etme her hamilede oluyormuş ☺️
Swlatmn Seda-1 canım bendede oluyor bende acaba suyummu akıyor diye gitmiştim ama çok şükür öyle bişey yoktu birazcık idrar yolumda enfeksiyon çıktı başkada normal dedi
Seda-1 Swlatmn çok az benim açık renk iç çamaşırı giyince fark ediyorum yoksa fark edilecek kadar bile olmuyor bazen
BebegimleYeniHayat_34 Seda-1 merak etme uzun bir süre olacak böyle istersen günlük ped tak 30+4 deyim daha da arttı hatta
BebegimleYeniHayat_34 Seda-1 günlük pedler çok ince ve minik o kadar değilse ok ozaman ama artacak aklında olsun
Swlatmn Seda-1 canım ben hissediyordum ıslandığını o şekildeydi korkup kontrole gittim ama çok şükür herşey yolundaydı sadece biraz enfeksiyon çıkmıştı
purpleviolet Benimde çok sık oluyor suyum mu diye şüpheleniyorum ama ultrasonda bir sıkıntı çıkmadı benim. Hergün çok sık çamaşır değiştiriyorum sadece 😩
Seda-1 purpleviolet çok fazla değil canım benim ama çoğalacak diyorlar inş çoğalmaz suyu çok içiyorum