Kızlar ben tesettürlüyüm Allah izin verirse haziranda doğum antalyadayım ama ben lohusa takımı dantelli elbiseli bişi almayı düşünmüyorum covitten dolayıda ziyaretleri kabul etmicez evde yalnız annem olucağı için düğmeli bir uzun bir şortlu takım almayı düşünüyorum birde kısa elbise tarzı sıcak malum, doğum zamanı doğumdan sonra vs bebekle çekim oluyor ya ben 40 çıkınca resim çekinmek istiyorum her zaman giyebileceğimiz beyaz bir elbise düşünüyorum sizce bu düşüncelerim mantıklı mı