Hamileyim-mutluyum Rabismomm4 Alıcam canım normal sütyen canımı yakmaya başladı 24.haftada böyle şiştiyse ilerde düşünemiyorum 😂
Rabismomm4 Hamileyim-mutluyum valla benim 10.haftada sığmadı 🤭birde süt damarlarım açılsın diye takmıyorum kuzum ben
Buketkucuk Melooo11 ben karnım çıkmaya, göğüslerim büyümeye başladığından yani 16.haftadan beri sütyen takmıyorum çünkü canımı yakıyor bir de çok çabuk sıcaklayıp terliyorum sütyen de iyice terletiyor ben yarım atlet kullanıyorum çok rahat ediyorum öneririm👍🏼
Ftmaydn Melooo11 valla bende bıraktım takmayı sadece dışarı çıkınca oda mecburiyetten takıyorum onun dışında evde hiçç takmıyorum
_imra_1213 Melooo11 bende yarım atlet yumuşak şeyler giyiyorum yoksa nefesim kesiliyor, ama sıkı sütyen giymek zararlı normalde de, hamilelikte daha çok zararlı, ben evde tekim kocam var oda çalışıyor rahatım evde
SedaCeki Melooo11 o konuda bir yorum yapamam çünkü benim normalde goguslerim kucuk hamilelikle buyudu ama sarkma olacak gibi degil.