Rabismomm4 Hamileyim-mutluyum canım Spor atlet yada yarım atlet kullan ben spor atlet kullanıyorum sıkması içinde büyük beden al bence
Hamileyim-mutluyum Rabismomm4 Alıcam canım normal sütyen canımı yakmaya başladı 24.haftada böyle şiştiyse ilerde düşünemiyorum 😂
Ohaezgi Melooo11 ben yıllardır eve girdiğim an çıkarıyorum sadece hamileliğimde değil😂 okuldan gelirdim resmen fırlatırdım direkt evdeysem asla takmam 😂
Dbe24 Sporcu atletlerininde destekli olanları var dikişsiz ve hiç izde yapmıyor ağrıda yapmıyor biraz fiyatı yüksek ama bi kere alın hep kullanın rahat rahat heryerde bulabilirsiniz
Melooo11 Ortmenanne16 ben normalde 80 takıyordum çok küçük göğsüm yok yani şimdi de sarkmaya başladı toparlamam lazım ama yok🤷🏻♀️
Tatliheyecan Kış hamilesi olmanın avantajı evde de takamıyorum dışardada çek montu çık valla kaplı bralet takıyorum birileri olursa yanımda onlar gidene kadar zor duruyorum.
Buketg13 Melooo11 ben evde hiç kullanmıyorum canım dışarı giderken de sporcu atleti kullanıyorum toparlıyor o . Sutyene geçiş yapmak istemiyorum artık çok rahatım 😅
Anne12-3 Melooo11 sporcu sutyenlerinden kullan ben öyle yapıyorum cıkartmıyorum sutyen takmazsan göğüslerin sarkar sporcu sutyenı rahat tel yok batma hissi yok ben gece bıle cıkarma dan yatıyorum
Saziyersin aselelif06 suan bende oleyim peki süt yapımında vs zararı olur mu onu hiç bilmiyorum cok cahilce gelebilir sorum ama ilk gebeligim oyuzden herseyi bole sacma sapan düşünüyorum