OMAYBABY Sbnll ben şampuanı uni baybi aldım fakat içeriği iyi değil diyen çok kişi var yeni doğan içeriği daha temiz bir şampuan alıcam bitince de elimdeki uni baybinin şampuanını kullanmayı düşünüyorum 🤷♀️😊
Elifyali Sbnll uni baby cok tavsiye eden var… Yillardir dalin kullannlar var onnda icerigi kotu diyorlar… Benm aldgm yerde mustela kalmmsti bende unibaby evde bulunsn simdlk die aldm kullananlarda gayet memnn bakalm…
Nurasl Sbnll mustela almanı öneririm en temizi sağlıklısı o bebek yağı değil de losyon tercih ettim ben yağ çünkü bebeğin gözüneklerini kapatıyor
Svmcan Tabi ki mustela. Dalin, unibaby bunlar ya sls ya paraben içeriyor. O marka şampuanların kullanımı eskidenmiş.