11 haftalık olduk bu ara ama çok yoruluyorum akşamları yattığımda kasıklarım ağrıyor normal sanırım. Hasta olan da çok etrafımda ödüm kopuyor ateşlenirim diye inşallah sıkıntısız atlatırım
Eşim bile hasta ayrı odalarda uyuyoruz bulaşmasın diye
Peynire çok düştüm bu ara öğlenleri canımmbişey istemiyor peynirli sandviç yiyorum umarım bebek için sorun olmaz
Allah hayırlısını versin