Edos Haftaya gidicem bakalım inşallah öğrenirim babisimizin paralarını car cur etmek istiyoruz artik😂😂
Rumeysa BAna da kıza benziyor dedi 16 hastalıkken netleşecek. 2li tarama yaptırmadım sadece 4 lü yaptıracağım ense kalınlığına ve burun kemiğine bakıldı ultrasonda sadece.
DilekVolkan Merabalar 12+4 günlük hamileyim yarın ikili test için doktora gidecem bakalım cinsiyetini öğrenebilir miyiz cokk merak ediyorum 🤔😊
DilekVolkan Ebrudagli merabalar ben de 12+4 günlük hamileyim iki gündür benim de otururken kalkarken kasık ağrılarım oluyo bazen bıçak splanır gibi ağrılar oluyo ve de benim belim sol kalçam cokk agırıyo 😥😥
Ebrudagli DilekVolkan kasik agrisi genel de kiz gebeliklerde olurmus 🙂 acaba bizimkiler de kizzz mii 🙂))
Deletedmom404 Ecem sonuç öğrenmek için gidince ultrasona mı alıyorlar yoksa siz mi sorup isticeksiniz
Ecem Deletedmom404 ben her gitmem de doktorum kontrol ediyor bizde biraz fazla heycan var çünkü 😂 kadın istemesede sokuyor 😂😂😂😂