Alpaslanveannesi yani bu alttan dikiş olayını neden istemiyorsunuz arkadaslar bende norman yaptm altta dikişim var ve ipi görmesem hiç bir fark yok derim eski halinden, o ip de düşecek zaten inşallah, doğumdan önce nasldıysa şimdi de öyle, daha lohusaym tam iyileşmedim ama bir fark da göremedim🤔👌✌👍👼👼👼