Alpaslanveannesi sonrasında daha fena hissediliyor bence. Ben bi ameliyat geçirdim kasığımda 4 dikiş vardı 1 hafta azap gibi geçti dikişim attı açıldı doktor ayağa kalkma iyileşsin dedi bakılınca sezeryan da içte ve dışta birsürü dikiş var yine tabi takdir allahın her istediğimizi yaşamıyoruz kısmet ama ciddi bişey olmazsa gerekirse 18 saat sancı çekeyim sezeryan olmayayım