13 haftalikken doktor direk cinsiyeti kız dedi. Belirsiz yada benziyor gibi konuşmadığı için kesin kız gözüyle baktık . Ayrintiliya girdim hiç kız mı erkek mi diye cinsiyetini sormadik nasılsa kızdır diye. 26 haftada kontrole gittiğimde oğlunun boyu kilosu gayet iyi dedi. Hâlâ şoku atlatamadik kesin olarak erkek çıktı