Kevakar yok benim herşeyim normaldi bütün değerlerim falan hiç bir sıkıntım yoktu herşey yolunda gidiyordu 7. Haftada kontrolüm vardı yine hiç bi sıkıntı yoktu 8.haftada kalbi durmuş ben 10.haftada kontrole gitmiştim o zaman öğrendim 2 hafta içimde ölüymüş yani. Kötü şeyler düşünmeyin sakınn Allah herşeyin hayırlısını versin rabbşö size bağışlasın bebeğinizi