Herkese merhaba güzel anneler ben 12 aralıkta kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimin 8 haftalıkken kalbi durmuş ve hemen aldılar vakumlu kürtaj oldum. Kürtaj sonrası da bir sorun yaşamadım adetim de oldu bitti ve biz şuan tekrar bebek düşünüyoruz ama bir sakıncası olur mu? Böyle bir durum yaşayıp hemen hamile kalan oldu mu aranızda