On gün önce kan testleri yapıldığı için tekrar yapmayız dediler bu hafta için izlem e çağırdılar 4te gittim azarlar gibi bu saatte neden geldin dediler bana konuşmama fırsat bile vermeden döndü gitti hemşire kan alinmicsk bişey yapılmıvcak bunlar saat 3 ten sonra çalışmıyor gibi davranıyolar madem öyle bana sabah gel deselerdi. Böyle birşey varmı sağlık ocağı 5 5 bucuga kadar neden açık acaba