Meleksmom Mennu haklısınız benim de ilk gebeliğim insan ister istemez merak ediyor ara ara adet sancısı ve batma hissediyorum ben de acaba mi diyorum . Onun haricinde iyiyiz haftaya ilk defa nst ye gireceğim bakalım
Mennu Ltf3053 ayy bu haftalarda bence ayri bir yemek yeme istegi var 😂🙈 sağlıklı bir şekilde doğsunlarda ben yemege de kiloya da raziyim 😀
12333544 Mavisuu03 durun korkutmayun beni ya artık ne zaman gelse olur 4 hafta çok bence ya artık kucağıma almak istiyorum geceleri rahat uyumak istiyorum şimdi kerata hangi tarafa uyusam oraya girip tekmeliyor 😂😂😂😂
44_58_44 12333544 ağrılardan uykuyu unuttum inat ettim 37 ye kadar çalışmak istiyorum diye işi de bırakamıyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲🥰