Mavisuu03 12333544 en son 36 oldum her an gelebilir dediğimin üstünden 4 hafta daha geçti 🤣🤣🤣 son 1 gün
44_58_44 12333544 ağrılardan uykuyu unuttum inat ettim 37 ye kadar çalışmak istiyorum diye işi de bırakamıyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲🥰
Ltf3053 35+4 uz bizde heyecan başladı acaba ne zaman doğacak diye pazartesi konrtolum vardı nst ye girdim sancım çıkmadı ama yalancı kasılmalar var gece uyutmuyor gunduz oturmuyor o böyleyse doğum nasıldır kim bilir
likapaa53 Ltf3053 aynıyız şuan belimde adet sancısı gibi sancılanma kaburgalarımda ağrı batma va r canım😍🙈
Ltf3053 Mennu bendede azalma var hareket etsin diye yemek yer oldum resmen 🤣🤣 toplanma çok oluyor doktorada sordum uzun süreli olmadığı sürece Sknt yapma dedi
Meleksmom Mennu benimki baş geliş ama kanala inmemişti belki sizinki kanala inmiştir ondan da hareketsiz olabilir suyundan da
Mennu Meleksmom iste korktum.bugun gitttim doktora sanfi faman cikmadi nst de be baya bekledik hareketlensin diye doktor evet baş pozisyonu almis dedi ama kanala daha girmemis bende ayni haftalarda olan herkese yazıyorum resmen 😴
Mennu likapaa53 yaaaaa evet benim de bele vurmuyor ama alt kisimlarima cok vuruyor yuruyemitorm kilitleniyorm resmen ama doktor hareketi icin normal dedi bende ayni haftalarda olan herkese yazıyorum
Meleksmom Mennu haklısınız benim de ilk gebeliğim insan ister istemez merak ediyor ara ara adet sancısı ve batma hissediyorum ben de acaba mi diyorum . Onun haricinde iyiyiz haftaya ilk defa nst ye gireceğim bakalım
12333544 Mavisuu03 durun korkutmayun beni ya artık ne zaman gelse olur 4 hafta çok bence ya artık kucağıma almak istiyorum geceleri rahat uyumak istiyorum şimdi kerata hangi tarafa uyusam oraya girip tekmeliyor 😂😂😂😂
Mennu Ltf3053 ayy bu haftalarda bence ayri bir yemek yeme istegi var 😂🙈 sağlıklı bir şekilde doğsunlarda ben yemege de kiloya da raziyim 😀