YYaseminn mozaik hastanesınde ıkı gun kaldım serum ıgne verdıler arada tansyon olctuler ıkı gun sonra cıktım eve yetısır yetısmez bardaktan bosalır gbı kan geldı baska hastaneye gttm ordada 5 gun kaldım dun cıktım hastaneden hergun serum ıgne fıtıl ama hastaneden hastaneye tedavı degsıyor ben burda daha cok memnun kaldım doktor bana evde hep yatacksan gt ama yatmıcaksan hastanede kal dedı ama malum ozel hastaneler feda olsun tabıkı evladım saglıklı olsun yeterkı ama butn param bıttı dun cktm evdeym yatıyorm bazen mecbur kalkıyorm hergun igne fıtıl ve bı suru ılac alıyorum