Ben salı günü 38+2 de oldum. Hiçte korkulacak birsey değil. Buradaki yorumları okuyunca ben de tedirgin olmuştum. Eldivenine jel sürüyor zaten hemen iki parmağı ile sağa sola makas işareti yapıp actiriyor 30 sn kadar bakıyor. Daha once alttan muayene olan kişiler zaten hic korkmasın. Hic bir farkı yok. Doktor bana da dedi ' bak ne kadar kolay oldu. Senden önceki hasta ne kadar çok bağırdı bakamadik ' diye. Kendini sartlayan zorlanıyor sanirim. Aci kesinlikle yok. Psikolojik birşey olduğunu düşünüyorum