YagmurAnnesi smailCeydaAtay Haftamdayim. 34. Haftada muayenem vardi henuz alttan muayene etmediler. Haftada ilk defa nst ye baglanacagim bakip gorecegiz.
CerenSelvi smailCeydaAtay Valla sinek ısırığı gibi oldu benim. Başta korktum tabi ama sonra çok rahattı 😇
CerenSelvi smailCeydaAtay benim doktorum doğum yapacak kişi bakar demişti 😇 bu gece suyum geliyor olabilir diye acile gittiğim için baktılar, yoksa bakmazlardı
CerenSelvi smailCeydaAtay o sandalyeye çıkıp bacaklarınızı açıyorsunuz doğurue gibi. Gaga gibi plastik bir şeyi içeri doğru koyuyor. Çok kısa süre sonra çıkarıp bakıyor o plastiğe. Bana bir de eliyle de baktı. Kendini kasma yeter dedi
sevcancan bende cati muayenesi oldum auyum geliyor sandigim icin sadece elle yapildi hic aci hissi olmadi
ozlemm_ 37+4 ye oldum 10 saniyelik birşey korkulacak birşey yok eldiven takıp jel sürüyor ve bakıyor bende çok korkmuştum ama hiç öyle korkulacak birşey değilmiş
Ahugozlu 36 dayiz. Pazartesi 37 olucaz. Pazartesi bakilacak. Bebegin biraz daha asagi inmesi gerekiyormus. Oyle soyledi Doktorum...