Rabiskooo yarama bastinuz.:( yasadigim yerde saglik 0 malesef ve birsuru dr denedim memnun kalmadim bu tuzden 33 haftalukken evimi esimi birakip annemin yanuna gdim 2.5 yasindaki oglumla. Oglumuda burda dogurmustum ama o zaman evimde burdaydi. Anne evi olsada illa kendi evim… 😢