Merhaba kızlar kimler evinden eşinden ayri ben riskli bir gebelik geçiriyorum annemlerin yanındayım evimde bulunduğum ile 1 saatlik başka bir ilde eşimin görevi nedeniyle ama dün çok farkettim evimi o kadar özledim ki evimdeki sessizliği sakinliği eşim nöbete filan gidince tek kalıp çay icmelerim elişi yapmalarm o kadar güzelmiş ki ailemden yana sıkıntım yok çok şükür üstüme titriyorlar ama ben evimi yalnızlığımı çok özledim kimler benim gibi 😔