Papatya0605 Biryigitannesi 36+6da gittiğimizde 2800 demişti doktor 37+3 olcaz 00.00 dan sonra 3 olmuştur
Gelinakyol 31 haftalık kızımız bugün gittim doktora 1400-1450 gr dedi 1 2 hafta gerideymiş 2 hafta sonra tekrar gidicem sizcede normalmi