Dorukunannesifatma Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum, meyve sebze ağırlıklı, süt ürünleri yumurta vs hergün bunlar oluyo yediklerimde onun harici herşeyden yiyorum aslında, ama genetikle alakalı sanırım annemin de çocukları hep kiloluymuş doğumlarında, bana çocuğu zayıf olur diyolardı şimdi hepsi şaşırdı kaldı kendim zayıfım diye😄 sağlıklı olsunlar da gerisi olur nasılsa🧿🤲🏻