Hanımlar, bebeğim hep solda . Ilk haftadan beri solda duruyor solsa şişkinlik var sağ taraf boş:)) 27 olduk.
Valla ortaya ve sağa gelmedi hiç. Ultrason normal. Doktor popişinin solda olduğunu söyledi :) sizde de tek tarafta duran bebişi olan var mi?? :))