Suzii-90 maşallah canım sağlıkla doğsun inşallah benim anlamadığım ikizleri pıhtılaşma ile kaybettiysen nasıl 14. Haftaya kadar gelebiliyor benim de 12.haftada düşük oldu diyorum ki o haftaya kadar nasıl geldi pıhtılaşma varsa daha erken haftalarda düşük olmaz mıydı onu çözemiyorum