Esraa63 Elifhusna bende hep sezaryen olacak kesin dedim ama 40 haftada doğurdum anlık sancı herseyi etkileyebilir yani 1 saat sonrasının bile garantisi yok her iki çocugumu da 40.haftqda normal doğurdum Hakkında hayırlısı olsun