FatosEngin Allah yavrularımızın bize bağışlasın inşallah. Size de acil şifalar dilerim. Şu an 28+6′yım. Bana da 3-4 hafta kadar önce erken doğum riskin var dediler ama çok şükür en sonki kontrolde risk yok dedi doktorum. Ben de erken doğumdan korkuyorum. Neden erken doğum olmuş, nasıl şeyler yaşadınız hastaneye gitmeden önce?