Ssmmra benimde idrarda 200 lerde. Fakat bebegim zayıf ve 34teyiz 1 hafta daha direneceğiz insallah. Umarım 🙇♀️ kilosu 1700 1900 arası daha da az gelebilir buyuzden üzülüyorum. 6 doz alfamet basladık. Evde tanaiyonum 120/9 bandına alındı rahatlıkla. Hastanede yükseliyor insallah saglıkla bekler bebegim birazda gelişir saglıkla dogar