Arkada 1 bucuk yaşında kızımı bırakarak doguma gidicem haftaya çarşamba bana cok düşkün cok korkuyorum ha bire ağlıyorum inah kolay güzel bir şekilde atlatip 2 yavruma da kavuşurum bejim için dua edin hem güzel geçsin hem içimden bu korku gitsin diye arkadaşlar çok zormuş arkada bi yavru bırakıp gtmek daha simdiden hüznü çöktü 😔😔