bende 30da hastaneye yaptım 32de dogum yaptım benimde doğumumu geciktirmeye çalıştılar ancak 2 hafta oldu sonra suyum bitri ve doğuma aldılar. sorun olmuyor sadece akciğer gelişmediği için bir süre küvezde kalıyor. 4ay oldu ben doğum yapalı bir sorunumuz yok sadece az emiyor o kadar mama takviyesi alıyor