Arkadaşlar bugun doktora gittim 3 gündür agrılarım vardı kasılmalarımsa oluyodu ama ben üşüttüğümü düşünüyodum ama malesef sancıymış 30 haftalığım 1 hafta önde gidiyo bebeğim ama erken doğum için bebeğimin tek böbreğinde de büyüme ve kistler var doktorum doğumu geçiktirmek için ilaç verdi cumartesi tekrar gidicem duruma göre bebeğin ciğerleri için iğne olacağımı söyledi doktorum benim durumunda olan yaşayan varmı ????