Merhaba kızlar,
Yenidoğan bebeğe kaynatılmış soğumuş suyu kaşıkla her emzirmeden sonra veren var mı ? Ya da bilgisi olan. İnternetten bakıyorum kimi ver kimi verme diyor. 2 doğum yapan arkadaşımında cocuk doktorları ver demiş . Bende doğumdan sonra sorucam doktoruma bunu ne derse onu yapıcam ama merak ettim. Sizin bilginiz var mı ?