Fadimehnk ben arkeoloji müzesinde arkeolog olarak çalışıyorum, aktif olaral görevlerim hep arazide kazı yapmakşa geçiyor, son haftalarımda bu görevleri yapamam diye düşünüyorum, yayınlanan ek genelgede 24. Haftadan 32. Haftaya kadar idari izinli sayılır, 32. Haftadan sonra doğum izni başlar diyor, 32. Haftamda çalışabilir raporu verirsem müdür tamam sen yinede gelme idari izinli sayalım demek onun. İnsiyatifinde midir, yoksa böyle bir hakkım varr mı kullanmak için onu öğrenmek istrdim, müdire soramadım, çünkü o hemen yok öyşe bi hakkın gel işe başla, der😥😥 sizin müdürünüz inisiyatif alarak mı idari izinli saydı sizi peki