Bizde 6+1 olduk..bir hafta sonra doktora gideceğim ama aşırı midem bulanmaya başladı 2 gündür neyapacagimi bilmiyorum:( yarında bir doktora gitsemm mi die dusunuyorumm. Henüz kalp atışını duymadık yarın gitsem duyarmiyim ki.. siziinde mideniz bulanıyor mu napiyorsunuz hiç birşey yiyemiyorum:(