Ays0 yaa bende en son 7+0 da gördum çok heyecanlıyım 12 de kontorlüm var ikili tarama testi var zaman gelsin de ultrasonda bebişimi göreyim diye zaman sayıyorum 😅 prilam banada verdi doktor iki hafta kullandım iyi geldi şuan bulantım yok geçti yani bu ilaç doktor etki etmez derken faydası oldu yada gececekti bende bilemedim 😂