esengl_ Merve10090 aynen 2 lt den aşağı düşme dedi doktorum ama bebek sıvısı ile alakalı mi onu bilmiyorum
Ayseguldt gozde_arel aynen dediğinix doğru içtiğimiz suyla o sıvının hiç bi ilgisi yok elbette su içmek çok iyi bise ama sıvı azalıp artmasıyla ilgisi yok
Nesrincente Merve10090 doktorum bana en az 2bucuk ıcmelısın dedı hepte ıcerım enaz 3 litre falan ama 33 haftada gıttıgımde suyum sınıra gelmıs cok sasırdım igne oluyorum 15 gundur kontrollerde haftada artık