Merve10090 sanırım bugün 4 lt içtim patlicak gibi hissediyorum ama elimde değil buraya yazıyorum ki biriniz nazar edin çok rahatsız oluyorum çok içtiğim için nefes alamıyorum nefes aldıkça fokur fokur şu sesi gelio içimden çölde gibi hissediyorum sürekli içesim gelio elimde şişeyle geziyorum evin İçinde