alemine bir çok kez yazdım. Son kez yazmak istiyorum gerçekten sıkıldım ya. Bakın üstteki postta ne yazmışım 14 gün boyunca yavaş yavas geçti. Yani 14 gün sonunda artık yoktu. Yani daha öncede dedim hastalık sürecinde yaşadım etkilerini. Sonra hepsi kayboldu. Bu kadar basit. Herşeyi 14 gün yaşadım. 14 gün sürdü herşey. Aklınızda soru işareti varsa doktora gidin lütfen. Buradan yardımcı olamaz kimse size. Doktor bile dünya kadar tahlil isteyerek sonuca variyorken benden su mu oldu bu mu oldu ne kadar sürdü diyerek kendinize cikarimda bulunmayin. Size geçmiş olsun. Bb