Bulutsevdasi boyun ağrısı , baş ağrısı , ve göz var yeterli diye düşünüyorum çünkü çevremde sadece eklem ağrısına test vermeye gidip pozitif çıkan var. Ya da el bileklerinde ağrı olup test vermeye giden var. Galiba artık ateş öksürük gibi çok bilinen belirtileri de aramiyorlar. 🤔 Sizin için de üzüldüm ayrıca çok geçmiş olsun.😌 Bir de eşim büyük şirkette çalışıyor bilmiyorum ki sabah 5te işe gidecek normalde nasıl yapacağız kafam karıştı.. bir haftadır dayanılmaz boyun ağrısı vardı bugün aniden gözüm kaydı dedi sonra da karardı biraz her yer, bulanık görüyorum felan dedi