Gulsum1205 canım ben 32+3um çantam herşeyim hazır çok şükür 🌸 benimde plasenta aşağıda ve muhtemelen sezeryan olacağim tek sorun normal doğum yapma şansımız çok düşük. Ama 35. 36. Haftada plasenta rahim ağzından yukarı çıkarsa ancak öyle normal doğum olabilir onuda zaman gösterir. Onun dışında bildiğim kadarıyla büyük bir sorun yaratacak bir durum değil. Birde Sadece kanama olabilir ona dikkat et kendini zorlama ve Yorma 🌸