Kubra_71 Artık 2 aydan düştük heyecanlar hazırlıklar nasılsın gidiyor eksikler konusunda birbirimize yardımcı olalımm güzel anneler🥰🥰
Ortmenanne16 Kubra_71 son 56 gün 🤭🤭 içimde pıt pıt hareket ediyor ya nasil bir heyecan 🥳🥳 her şey hazır sadece çantam hazırlanacak onuda bu hafta tamamlarım 🙏🙏
Attent Kubra_71 ya çok hareketli bir oğlum var 25 martda doğacak 30 hafta olduk şükür çok güzel geçiyor kilosu gelişimi hersey çok güzel maşallah sübhanallah 😘
Kubra_71 Yunusemreninannesi vallahi kuzum ben yıkadım ütüledim bi kaç şeyi çantasına koydum hastane çıkışı aldın mı ben almadım normal set koydum ama tavsiye edermisin🥰
morusevenanne Kubra_71 ben de kullanmak istemiyorum ama herkes illa al bulunsun diyor avent cam alıcam sanırım
Serrax Kubra_71 avent 260 ml slikon olanı aldım ben. Boyu falan gayet ideal çok büyük sandım değilmiş kullanılır
Yunusemreninannesi Kubra_71 valla bende almadim icinde cok bos seyler var onun yerine 2 3 tanr 5li takim alina bilir yani oyle yaptim bende ek icine zibin ve penye battaniye vercem ilk odaya gelince zaten kalin battaniyelerimiz olur yanimizda oma sarariz Allahin izniyle
Yunusemreninannesi Kubra_71 bu persembe dr gitmeyi dusunuyorum dr ne derse ona gore ve gekio hemen cantayi flaanda hazirlamayi dusunuyorum insallah
Kubra_71 Ortmenanne16 aynen artık doğuralım kucağımıza alalım diyorum hergün aynaya bakıyorum ne kadar hızlı büyüyor diye 🥰
burcinberen Bizim de alışveriş konusunda herseyimiz tamam. Odası da öyle ama yıkma ütüleme ve hastane çantası hazırlığına baslamadık.Erken mi yoksa baslamalı mıyım bilmiyorum 😊
Kubra_71 Sevgi1907 bana eksik soran arkadaşlarım vardı sürekli çok samimi olduğum onlar aldı Philips avent cam biberon bi büyük bi küçük kullanmazsam su vs. Şeyler için kullanırım diyorum🥰
Esraguler0404 Havvaozgur benim de 8 mart gozukuyor ama bana daha var gbi geliyor zaman yavas geciyor ☺
Papatya-20 Havvaozgur bizimde öyle 🤰🏼👶🏼ama oğluşum erken gelcem DİE sabırsız erken dogum olmasın DİE ilaçlar içiyorum haftada bir kere hastaneye yatıyorum
Kubra_71 defne09 bende heyecandan yıkadım sadece çantasına bi iki şey koydum bakalım daha kaç kez düzlerim🥰
Kubra_71 Yunusemreninannesi 3 tane battaniyesi var yeter mi diye düşünüyorum şuan da ebebek te indirim varmış 1 alana 2. Bedava diye alsam mı diye kararsız kaldım
Kubra_71 Yunusemreninannesi aynen bizde şubatta gidecek bakalım ne derlerse hayırla gelsinler inşallah🥰🥰
Kubra_71 Attent maşallah güzel yavrularımıza bizde 32 olacağız baya hareketli özellikle yatınca babamız bazen bu napıyo deprem mi oluyor diyo🤣🤣