39+4 olduk doktor cuma günü muayeneye çağırdı çayı muayenesi yaptı geçen hafta bu cuma gel ebe açıklığını kontrol etsin doğum varsa yatışını yaparız dedi korkuyorum ilk hamileliğim korktuğum içinde biran önce olsun bitsin diyorum aklım fikrim sezeryana kaydı 😔