Btm571 39+2 deyim bugün kontrolüm vardı doktorum çatı muyanesinde 2 buçuk cm açıklığım olduğunu söyledi p.tesi günü son günümüz dedi daha önceden gelirmi sizinde öyle oldumu bide daha fazla açıklık ne zaman olur
askvehuzurum Btm571 bende 37+4 üm az öönce sancıkardan hastaneden geldim 1 cm açılmam varmışnve rahmim yumuşamış
Harunayse Btm571 bende 38+4 yim şiddetli baş dönmesi ve bulantı ile acile gittim herşey normal dedi nts felan idrar istedi kaba beyaz mukus düştü bazen nişan beyaz gelir dedi ebeler alttan muayene ettiler 2 cm ye yakın açıklığım varmış hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim cümleye tattırsın bu duyguyu 🤲☺️
Fatma4495 Yürüyüş,plates topuyla hareket,merdiven inip çıkmak,hurma yemek,ilişkiye girmek,Meryem ana otunu suya koymak bunlar çok sık duyduklarım belki işinize yarar
Btm571 Tiredmom bence sizde bol bol yapin egzersizleri daha çok olur açılma ama ben Meryem Ana otunu dün suya koydum bide her sabah namazından sonra insikak süresini suya okuyup içiyorum onunda faydası var☺️
1235 Btm571 Meryem ana otunu dün suya koydum demişsiniz benimde perşembe son günüm belimden ağrılarım var ama şiddetlenmiyor koymalı mıyım acaba suya
Tiredmom Btm571 valla cuma muayne etti hafta sonu doğurursun dedi ama bende tık yok ilk oğlumda 39+5 te gelmişti ayrica cuma günü bebek 3880 di gelmesini çok istiyoruz normalde yoksa sezeryana gitcem herhalde ilkim de 4dogmsutu ama bu geçecek gibi ne hurmalar yiom ne haraketler zaten 3 yaşında oglum var aktifim o kucağımda falan ama gelemeyince gelmiyor
Ftmyldz12 Btm571 yatış muhtemelen cuma günü yapacak belki kendi sancım gelir diye yapmadık pilates ahududu çayı hurma ananas ara sıra yürüyüş bunları yapmıştım
Btm571 Tiredmom öylemi demekki bebeğin keyfini bekliyrouz biz rabbim tek avazda kurtasrsin hepimizi inşallah🤭😍
Btm571 saykenyas sizinde demekki ne zaman gelcegi belli olmaz Meryem Ana otu varsa suya koyabilirsiniz