Yildiz35 ben Ahmet beye gidiyorum uzun bir zaman kendisiyle çalışmışlığımda var 2 ablamın doğumu annemin büyük bir ameliyatını hepsini kendisi yaptı ve şimdi de benim gebeliğimi takip ediyor. Ahmet beye sonsuz bir güvenim var. Ve herkese tavsiye ederim. Diğer doktorlar hakkında çok yorum yapmak istemem ama Emel hanıma daha yeni bir arkadaşım gitti eşini muayeneye almadığı için tartışıp muayeneyi iptal etmiş. Bilgin olsun