Hanımlar merhaba,21+2deyim şimdiye kadar gittiğim doktorun özel muayenesi vardı çok memnundum. Ama pandemiden dolayı ücretsiz izinler eşimin iş yerinin şuan kapalı olmasından dolayı artık maddi sıkıntı çekiyoruz. Ve özel muayenehane gidemem. Sizler hangi doktora hastahaneye gidiyorsunuz ve ne kadar muayene ücreti veriyorsunuz. Son olarak kocaelinde ki devlet hastahaneleri için ne düşünüyorsunuz??