Papatya-20 benim 29 hafta da olmuştu öyle serum takıldı kasılmalar için hap verilmişti rahim ağzında enfeksiyon dan dolayı kısalık oluşmuştu antibiyotik le düzeldim çok şükür en son 14 ünde gittim doktora rahim ağzı 3 mm üstündeydi doktorum iyi riskin yok dedi çok şükür .bebek sertleşmesi de normal dedi .26 sında kontrolüm ama siz böyle Söyleyince tedirgin oldum yarın doktoruma yazarım o yönlendirme yapar teşekkür ederim🙏