Papatya-20 haftasonları eşim portakal elma suyu sıkıp içiriyordu bana her gün bir yumurta , hafta da iki gün de et ya da bir gün balık , ıspanak , mercimek çorbası falan içtim. Karbonhidratlı şeyler fazla yememeye çalıştım. 8 kilo aldım şimdiye kadar 3 kilosu zaten bebişime gitmiş 😅 ama doktor bebek iri normal doğum zor sezeryan olabilir dedi bakalım 36 . Haftada tekrar gideceğim kontrole o zaman belli olur heralde doğum şekli 😊