Ay kıslar 🥺 canım çok fena fast food çekiyor hamburgere kafamı gömmek istiyorum haftada 1 kez yesek nolur ki 🙈 bununla ilgili açılan başlıklar eski tarihliydi o yüzden yeni açtım. Resmen kokusu burnuma geliyor normalde bulantım yüzünden hiçbir şey yiyemiyorum ama şöyle güzel bi menü olsa karşımda laps diye gömerim hiç affetmem 😂 ay nolur bana bi öneri verin uzun süredir doğru düzgün yemek yiyemiyorum 🤤 siz yiyor muydunuz? yeseniz bile ne kadar yiyorsunuz?