Lütfen tek doktorla kalmayın . Başka doktorlara da gidin tek doktorla kalıp birsürü ilaç kullanmak zorunda kalmayın . Rahim perdesi doğuştan gelen bisey sonradan oluşan bisey değil. Düşüklere yol açar evet ama kesin teşhis koyulmalı aksi taktirde psikolojikmen hiç iyi olmuyor insan ..yaşadım biliyorum ..biri var dedi 3 ay Progestan kullandım ettim sonra memnun kalmadım doktorumu değiştirdim bi bakıldı perde falan yok dedi.