Eminetan yani bebeğin seninle kalacaksa bir şekilde güçlü duruyor kalıyor zaten ben kistlerden kurtuldum 5 6 hafta geçti bu sefer açılma başlamış tesadüfen kontrolde farketti doktor hemen yatış yaptırdı dikiş atıldı 17. Hafta da ve hep yatmak zorunda kaldim 28 i gorursek cok iyi diyordu doktorum. çok üzüldüm çok korktum sürekli olumsuzluklar oluyor diye ama nasip iste sonra sonra iyi dusunmeye basladim demek ki bebegim guclu 2 dir bana tutundu guclu kaldi başaracağız dedim hep. Şimdi 31+5 olduk . Yani demem o ki guzel dusun elinden geleni yap geri kalan her şey Allah tan